Narrow your search

Library

Hogeschool Gent (4)

Thomas More Kempen (4)

UHasselt (4)

UAntwerpen (3)

AP (2)

Arteveldehogeschool (2)

Odisee (2)

Thomas More Mechelen (2)

UCLL (2)

VIVES (2)

More...

Resource type

book (4)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2019 (2)

2014 (1)

2006 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Marketing : de essentie
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789043027267 Year: 2014 Publisher: Pearson Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëen van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier. In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie.


Book
Economie vandaag 2019
Authors: ---
ISBN: 9789401461177 Year: 2019 Publisher: Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Economie Vandaag biedt de meest complete en uitgebalanceerde inleiding tot het opleidingsonderdeel economie in het hoger onderwijs. Het boek slaat een brug tussen economische theorie en actualiteit. Op die manier is het een aantrekkelijk instrument om een grondig inzicht te verwerven in de economie en de samenleving. De auteurs besteden uitgebreid aandacht aan thema's zoals armoede, vergrijzing, milieu, ontwikkeling, schuldgraad...Dankzij de medewerking van economische en financiële instanties zijn de meest recente cijfers opgenomen en tot net voor publicatie aangepast. Elk exemplaar van dit boek geeft bovendien toegang tot het leerplatform economievandaag.be. De student kan aan de hand van dynamische figuren de opbouw herhalen en beter begrijpen. Daarnaast krijgt hij of zij digitale begeleiding bij de opgaven om meer inzicht te verwerven. Door extra opgaven en online zelftoetsen kan de student zelf verder oefenen en zo steeds zijn of haar vooruitgang in kaart brengen.Bron : https://www.academiapress.be/nl/economie-vandaag-2019


Book
Marketing : de essentie
Authors: ---
ISBN: 9789043036528 Year: 2019 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Aan de basis hiervan liggen het doorgronden van de behoeften en wensen van de klant, het besluit welke deelmarkten de organisatie het best kan bedienen, en de ontwikkeling van waardeproposities waarmee de organisatie klanten aan zich kan binden, ze kan behouden en groei kan realiseren. Als de organisatie dit goed doet, plukt ze de vruchten op het gebied van marktaandeel, winst en klantaandeel. Meer dan andere marketingboeken presenteert en ontwikkelt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.De nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk worden behandeld. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant om daar waarde van de klant voor terug te krijgen. Marketing, de essentie biedt een praktische benadering, concepten worden toegepast in veel (lokale) voorbeelden waarin bekende en minder bekende bedrijven marketinguitdagingen beoordelen en oplossen.Laat je inspireren door Marketing, de essentie en je zult ontdekken hoe belangrijk klantwaarde is, zowel in theorie als in de praktijk!Nieuw in deze editieIn de nieuwe editie van Marketing, de essentie is de structuur nog verder verbeterd, waarbij er meer focus ligt op de geïntegreerde marktbenadering. Daarnaast worden alle belangrijke trends in de marketingwereld uitgebreid besproken. Zo is vooral het hoofdstuk over online marketing flink geüpdatet en uitgebreid. Maar ook thema?s zoals customer journey, de deeleconomie en disruptive innovation komen aan bod.De theorie wordt extra aantrekkelijk en toegankelijk gemaakt door nieuwe casestudy?s en aansprekende voorbeelden uit Nederland en België, waarbij er in de nieuwe editie meer aandacht is voor de b2b-markt.Ten slotte speelt de digitale leeromgeving MyLab een grotere rol. Naast extra cases en opdrachten kunnen studenten hier toetsen en animaties van belangrijke onderwerpen en modellen vinden. Voor docenten zijn er inhoudelijke powerpoints, een docentenhandleiding, extra toetsvragen met antwoorden en uitwerkingen bij de cases beschikbaar.bron : http:/www.pearson.nl


Book
Principes van marketing.
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9043010715 9789043010719 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak nadrukkelijk in een mondiale context. Het boek bevat onder meer ruim zestig actuele Nederlandse en Vlaamse cases. Principes van marketing past ene praktisch managementperspectief toe op de diverse marketingthema's. daarmee, en dankzij een breed palet van didactische extra's, is dit boek bij uitstek geschikt voor tal van economische en bedrijfskundige opleidingen in het hoger onderwijs. Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vierde Nederlandse editie van 'Principes van marketing' belangrijke verbeteringen aangebracht in inhoud en structuur, illustratieve voorbeelden, praktijkmateriaal en didactiek. Op de bij het boek geleverde dvd staan videocases aan de hand waarvan studenten kunnen zien hoe marketing in de praktijk werkt bij bedrijven als MTV, Bacardi, Rabobank en Bertolli. Op de voor studenten en docenten vrij toegankelijke Nederlandstalige site www.pearsoneducation.nl/kotler zijn per hoofdstuk extra cases, oefenmateriaal, relevante links, PowerPoint-slides en online testmogelijkheden te vinden.

Listing 1 - 4 of 4
Sort by